Η Διεθνής Ομοσπονδία ανακοίνωσε την Τετάρτη (15/12) ότι ξεκινά ενδελεχή έρευνα για τα γεγονότα με το όχημα ασφαλείας του GP του Άμπου Ντάμπι, που εκτιμά ότι έπληξαν την εικόνα της Formula 1. Μετά το ατύχημα του Νίκολας Λατίφι της Williams στον 53ο από τους 58 γύρους του τελευταίου φετινού αγώνα της F1, στο Άμπου Ντάμπι, […]

Η Διεθνής Ομοσπονδία ανακοίνωσε την Τετάρτη (15/12) ότι ξεκινά ενδελεχή έρευνα για τα γεγονότα με το όχημα ασφαλείας του GP του Άμπου Ντάμπι, που εκτιμά ότι έπληξαν την εικόνα της Formula 1.

Μετά το ατύχημα του Νίκολας Λατίφι της Williams στον 53ο από τους 58 γύρους του τελευταίου φετινού αγώνα της F1, στο Άμπου Ντάμπι, μπήκε στην πίστα το όχημα ασφαλείας. Ωστόσο, ο χειρισμός του θέματος από τον αγωνιστικό διευθυντή Μάικλ Μάσι ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, ειδικά στη Βρετανία, δεδομένου ότι οι αποφάσεις του έκριναν το πρωτάθλημα υπέρ του Μαξ Φερστάπεν.

Ο Μάσι κατηγορείται για δύο παρατυπίες: πρώτον ότι δεν έδωσε σε όλα τα αυτοκίνητα την εντολή να περάσουν το όχημα ασφαλείας και να μπουν στον γύρο του αγώνα, παρά μόνο στα πέντε που μεσολαβούσαν μεταξύ του Λιούις Χάμιλτον και του Μαξ Φερστάπεν (μετά το τρίτο πιτ-στοπ του Ολλανδού), και δεύτερον ότι επανέφερε το safety car στα πιτς ένα γύρο νωρίτερα από ό,τι προβλέπουν οι κανονισμοί – γύρο που θα ήταν ο τελευταίος του αγώνα.

Μετά το τέλος του GP, και υπό τους ξέφρενους πανηγυρισμούς της Red Bull Racing, η Mercedes άσκησε έφεση – αλλά οι αγωνοδίκες την απέρριψαν. Η πρωταθλήτρια, ωστόσο, εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να συνεχίσει το θέμα στο διεθνές αθλητικό δικαστήριο CAS – και αυτό είναι κάτι που πρέπει να αποφασίσει μέχρι την ερχόμενη Τρίτη (21/12).

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Formula 1

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Motor Sports

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ