Αποτυχία για φέτος η Aston Martin. Σκιά θα λέγαμε από τον καλό της εαυτό. Μεγάλη μάχη και φέτος στην F1 αλλά η Aston Martin απλά διαγωνίζεται δίχως να είναι ανταγωνιστική όπως την ξέραμε. Αυτό οφείλεται στον ανταγωνισμό. Είναι τέτοιος βλέπετε που όλα έχουν αλλάξει. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη εν συγκρίσει με πέρυσι. Ο κινητήρας […]

Αποτυχία για φέτος η Aston Martin. Σκιά θα λέγαμε από τον καλό της εαυτό. Μεγάλη μάχη και φέτος στην F1 αλλά η Aston Martin απλά διαγωνίζεται δίχως να είναι ανταγωνιστική όπως την ξέραμε.

Αυτό οφείλεται στον ανταγωνισμό. Είναι τέτοιος βλέπετε που όλα έχουν αλλάξει. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη εν συγκρίσει με πέρυσι. Ο κινητήρας παραμένει από τους καλύτερους, αλλά τι στα αλήθεια συμβαίνει;

Ο λόγος ενδέχεται να ξεκινά από το τέλος του 2019 και να εκτείνεται μέχρι το 2021. Η ομάδα επέλεξε με έναν όχι και τόσο δημοφιλή τρόπο να υιοθετήσει τον σχεδιασμό της Mercedes της περσινής χρονιάς. Το μονοθέσιο προκάλεσε τον ντόρο που όλοι γνωρίζουμε στο 2020 με τις ενστάσεις και τις έρευνες για την RP20.

Η όλη ιστορία της κόστισε 15 βαθμούς, καθώς οι πίσω εισαγωγές αέρα φρένων ήταν Listed Part το 2020. Listed Part είναι τα εξαρτήματα που πρέπει η κάθε ομάδα να κατασκευάσει, ενώ Non Listed Part είναι τα εξαρτήματα που μπορούν να προμηθευτούν από άλλες ομάδες.

Η Aston Martin όμως πιέζει στην εξέλιξη και μόνο καλύτερα μπορούν να τα πάνε στους επόμενους αγώνες. Αν υπάρχει κάποιο θεμελιώδες πρόβλημα, τότε η ομάδα μόνο να το περιορίσει μπορεί. Το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων λειτούργησε, αλλά όχι στο σημείο που θα ήθελαν.

Θα καταφέρει η Aston Martin να διεκδικεί σταθερά βαθμούς στο υπόλοιπο της σεζόν ή ακόμα και βάθρα; Προς το παρόν ούτε οι ίδιοι έχουν την απάντηση.

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Formula 1

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ