Στις μέρες μας πολλά έχουν αλλάξει σχετικά με το ποδόσφαιρο, που έχει γίνει μια μεγάλη βιομηχανία κέρδους. Πρωταγωνιστές οι συνήθεις ύποπτοι. Οι γνωστοί αστέρες που είναι προσωπικότητες, icons, επιχειρηματίες, influencers και έχουν να διατηρήσουν πολλά περισσότερα σε φόρμα από την φυσική τους κατάσταση. Το ποδόσφαιρο είναι ένα βρόμικο άθλημα. Από όλες τις απόψεις. Υπερκινητικοί νέοι κλοτσούν […]

Στις μέρες μας πολλά έχουν αλλάξει σχετικά με το ποδόσφαιρο, που έχει γίνει μια μεγάλη βιομηχανία κέρδους. Πρωταγωνιστές οι συνήθεις ύποπτοι. Οι γνωστοί αστέρες που είναι προσωπικότητες, icons, επιχειρηματίες, influencers και έχουν να διατηρήσουν πολλά περισσότερα σε φόρμα από την φυσική τους κατάσταση.

Το ποδόσφαιρο είναι ένα βρόμικο άθλημα. Από όλες τις απόψεις. Υπερκινητικοί νέοι κλοτσούν μια χιλιομπαλωμένη μπάλα χρώματος γκρι, που μοιάζει με ξεφλουδισμένο φρούτο. Η έντονη πρωινή βροχή έχει μετατρέψει την γνωστή αλάνα με τα ξερόχορτα σε ένα λασπωμένο στίβο μάχης που περίμενε υπομονετικά να χτυπήσει το τελευταίο κουδούνι του σχολείου για να υποδεχτεί τους πολεμιστές του. Εκείνοι εμφανίζονται στην ώρα τους, είναι θέμα τιμής. Το προηγούμενο παιχνίδι είχε λήξει 12-9 και η ηττημένη ομάδα είναι αναγκασμένη να δώσει απαντήσεις, να κάνει ένα θρυλικό bounce back που θα μνημονεύεται για χρόνια όταν, σαν γονείς πια, εξιστορούν στα παιδιά τους τις νεανικές τους ιστορίες, πάντα με μια δόση υπερβολής. Αν δε νικήσουν, η επόμενη μέρα στο σχολείο θα είναι δύσκολη. Τα πειράγματα στα διαλείμματα θα πρέπει να θεωρούνται δεδομένα.

Αποτέλεσμα εικόνας για zlatan modeling

Δεν υπάρχει σφυρίχτρα. Συνήθως, αυτός που είναι στη σέντρα, λέει ”πάμε” και το παιχνίδι ξεκινά. Τα πρώτα σπρωξίματα μεταξύ των παικτών που φορούν τα ίδια παπούτσια από τις καθημερινές τους βόλτες μέχρι και στους γάμους, έχουν αρχίσει. Οι αγώνες κερδίζονται στα σημεία, στις λεπτομέρειες που λένε και οι ειδικοί των πληκτρολογίων. Είπαμε, το ποδόσφαιρο είναι βρόμικο. Το ψυχολογικό αβαντάζ παίζει ρόλο και μία αγκωνιά στα πλευρά του αντιπάλου μπορεί να στο δώσει. Αυτοί που έχασαν πριν δύο μέρες, τώρα είναι αυτοί που γελούν και σκέφτονται ποια ατάκα θα χρησιμοποιήσουν αύριο, όταν πατήσουν το πόδι τους στον προαύλιο χώρο του σχολείου για να επισημοποιήσουν και στα υπόλοιπα παιδιά τη νίκη τους.

Οι ποδοσφαιριστές είναι προσωπικότητες, icons, επιχειρηματίες, influencers και έχουν να διατηρήσουν πολλά περισσότερα σε φόρμα από την φυσική τους κατάσταση.

Η παραπάνω ιστορία παίζει στο όριο της φαντασίας και της πραγματικότητας, όπως ακριβώς έπαιζε ο ”Πίπο” Ιντζάγκι με τις λέξεις ”εκτεθειμένος’’ και ”μη εκτεθειμένος”. Σε κάποιο δρόμο του Σεράγεβο ή ενός χωριού της Κορινθίας, τη στιγμή που διαβάζεις αυτές τις λέξεις, κάποιοι μπόμπιρες παίζουν τον αγώνα της ζωής τους. Το ίδιο έκαναν και πριν 60 χρόνια, το ίδιο θα κάνουν και σε 20 από τώρα -ελπίζουμε τουλάχιστον. Μέσα στα χρόνια τα αισθήματα που κατακλείζουν όσους και όσες παίζουν ποδόσφαιρο δεν έχουν αλλάξει. Το ζητούμενο είναι η νίκη. Από τότε, όμως, που τα ποσά γιγαντώθηκαν στον επαγγελματικό αθλητισμό, ήταν επόμενο και το ποδόσφαιρο να υποστεί αλλαγές. Το ζητούμενο, πλέον, εκτός από τη νίκη είναι και το κέρδος με κάθε τρόπο. Οι ποδοσφαιριστές δεν είναι πια τα παιδιά που κάποτε λέρωναν ή έσκιζαν τα παπούτσια τους και το πρώτο πράγμα που σκέφτονταν ήταν η αντίδραση της μητέρας τους. Οι ποδοσφαιριστές είναι προσωπικότητες, icons, επιχειρηματίες, influencers και έχουν να διατηρήσουν πολλά περισσότερα σε φόρμα από την φυσική τους κατάσταση.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα του ”διατηρώ τη φόρμα μου εκτός γηπέδου” αλλά στις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις παραμένω επαγγελματίας, είναι ο Hector Bellerin, ποδοσφαιριστής της Arsenal. O Ισπανός δεξιός μπακ, εκτός από τις απελάσεις του -οι οποίες βέβαια δεν βρίσκονται στο επίπεδο των προηγούμενων χρόνων- είναι γνωστός για το ιδιαίτερο ντύσιμό μου και την αγάπη του για τη μόδα. Στο παρελθόν είχε ”περπατήσει” ως μοντέλο της Louis Vuitton ενώ τώρα, ανακοίνωσε τη συνεργασία του μς την H&M στη νέα της κολεξιόν.

Ο Hector Bellerin δεν είναι ο μοναδικός παίκτης της Arsenal που ασχολείται με τη μόδα. Ο Σουηδός Fredrik Ljunberg, ιστορικό μέλος της αήττητης ομάδας του Arsene Wenger που κατέκτησε την Premier League τη σεζόν 2003-04 υπήρξε μοντέλο της Calvin Klein. Ένας ακόμα Σουηδός, ο Zlatan Ibrahimovic, είχε πρωταγωνιστήσει σε καμπάνια της Dolce & Gabbana μεγαλώνοντας τη λίστα των ποδοσφαιριστών που τα καταφέρνουν καλά τόσο εντός όσο και εκτός του αθλήματος. O Didier Drogba, o θρυλικός επιθετικός της Chelsea, το 2014 έβγαλε τη δική του σειρά εσωρούχων και μάλιστα πόζαρε ως μοντέλο.

Αυτοί που κατάφεραν ωστόσο να πάνε σε άλλο επίπεδο τη σχέση ενός ποδοσφαιριστή με τη μόδα, είναι ο Cristiano Ronaldo και ο David Beckham. Ο πρώτος έχει τη δική του εταιρεία εσωρούχων και έχει βρεθεί στα εξώφυλλα πασίγνωστων περιοδικών, ακόμα και της Vogue. O δεύτερος, θεωρείται -δικαίως- ως ο πρώτος influencer και επιχειρηματίας ποδοσφαιριστής ο οποίος έδειξε τον δρόμο και στους υπόλοιπους. Ο Beckham είναι ίσως ο πιο πολυδιαφημισμένος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών και έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με την H&M και την Tommy Hilfiger. Κάθε του δημόσια εμφάνιση συζητείτε έντονα. Μπορούμε να καταλάβουμε το γιατί.

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ