Μετά τις υπογραφές για την διπλή ανάπλαση και το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού, σύμφωνα με πληροφορίες σειρά παίρνει το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ, και έχουν δρομολογηθεί, όλες οι εκκρεμότητες, έτσι ώστε μέσα στο 2021 να ξεκινήσουν τα έργα και το 2024 να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες! Υπάρχει κυβερνητική εντολή να τρέξουν άμεσα όλες οι εκκρεμότητες, […]

Μετά τις υπογραφές για την διπλή ανάπλαση και το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού, σύμφωνα με πληροφορίες σειρά παίρνει το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ, και έχουν δρομολογηθεί, όλες οι εκκρεμότητες, έτσι ώστε μέσα στο 2021 να ξεκινήσουν τα έργα και το 2024 να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες!

Υπάρχει κυβερνητική εντολή να τρέξουν άμεσα όλες οι εκκρεμότητες, έτσι ώστε μέσα στον Ιανουάριο να ανακοινωθούν τα ευχάριστα νέα για τους φίλους του ΠΑΟΚ.

Η νέα Τούμπα, που είναι το μεγάλο όνειρο του Σαββίδη, θα έχει τις προδιαγραφές σύμφωνα με τα νέα ευρωπαϊκά πρότυπα . Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ θέλει το νέο γήπεδο να χωρά πάνω από 30.000 κόσμο.

Ο αρχιτέκτονας – μελετητής, Δημήτρης Δούμας, δήλωσε πως το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ θα έχει τις σημερινές διαστάσεις με χωρητικότητα 30.000 – 35.000 θεατών, με διαφορετικό όμως ύψος στις κερκίδες και τέσσερις περιοχές πρόσβασης.

Η ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ

Σύμφωνα με τα σχέδια προβλέπεται η υπογειοποίηση της οδού Κλεάνθους (όπως αντίστοιχα συμβαίνει αυτή την εποχή με την υπογειοποίηση της Π.Κωνσταντίνου στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ). Θα υπογειοποιηθεί το τμήμα που διασχίζει το γήπεδο και συγκεκριμένα από την συμβολή με την οδό Μικράς Ασίας και θα ανυψώνεται λίγο πριν τη συμβολή με την οδό Λαμπράκη στο ύψος της πεζογέφυρας που υπάρχει στην περιοχή.

Η υπογειοποίηση θα εξυπηρετήσει την καλύτερη λειτουργία του γηπέδου, ειδικά κατά τη διάρκεια των αγώνων που θα συμβάλλει στην καλύτερη κυκλοφοριακή διαχείριση της περιοχής. Πάνω από τον υπογειοποιημένο δρόμο θα δημιουργηθεί μία μεγάλη πλατεία απαλλαγμένη από οχήματα (κινούμενα και σταθμευμένα).

ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Σύμφωνα με το ΕΧΣ, θα υπάρχουν δύο υπόγειοι χώροι στάθμευσης. Ο πρώτος, με δύο επίπεδα θα έχει χωρητικότητα 450 οχημάτων στην περιοχή μπροστά από τις θύρες των επισήμων, με πρόσβαση από την οδό Κλεάνθους (ουσιαστικά από τον υπογειοποιημένο δρόμο θα οδηγείσαι απευθείεας στο χώρο στάθμευσης).

Ο δεύτερος χώρος θα έχει δυνατότητα στάθμευσης 350 οχημάτων και θα εδράζεται στην συμβολή των οδών Παπαηλιάκη και Λαμπράκη. Επιπλέον θα συνεχίσει να λειτουργεί και ο χώρος στάθμευσης στη συμβολή των οδών Κλεάνθους και Παπαναστασίου με δυνατότητα φιλοξενίας 300 οχημάτων. Συνολικά από αυτούς τους τρεις χώρους θα δίνεται η δυνατότητα σε 1.100 οχήματα να σταθμεύουν.

Για όσους θα φτάνουν στο γήπεδο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα έχουν δύο επιλογές. Η πρώτη θα είναι με τα αστικά λεωφορεία και η δεύτερη από την λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης. Ο πλησιέστερος είναι ο σταθμός ΠΑΠΑΦΗ που θα μπορεί να εξυπηρετεί ένα μεγάλο όγκο φιλάθλων που θα φτάνουν μέχρι και τα 14.000 άτομα/ώρα. Η πρόσβαση με το Μετρό θα δώσει μεγάλες κυκλοφοριακές ανάσες κατά τη διάρκεια αγώνων.

Επιπρόσθετα αναμένεται να δημιουργηθούν τρία check-points, να πεζοδρομηθεί κατά το ήμισυ η οδός Διδασκάλου Β.Αδαμίδου και συνολικά ο περιβάλλον χώρος θα είναι χώρος κίνησης πεζών, απαλλαγμένος από οχήματα.

Η κατασκευή του νέου γηπέδου θα προβλέπει σκίαστρο για όλες τις κερκίδες και θα ενσωματώνει όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο των αθλητικών υποδομών”.

Η ανακατασκευή του γηπέδου έχει μπει στην τελική της ευθεία και τη νέα σεζόν, ο ΠΑΟΚ θα μετακομίσει στο Καυτατζόγλειο ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες της ΝΕΑΣ ΤΟΥΜΠΑΣ.

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Super League 2

Ομάδες

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για ΠΑΟΚ

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ