Η Καμίλα Καμπέγιο, του "Χαβάνα", του "Μπαμ Μπαμ" και του "Σενιορίτα" θα ανοίξει το σόου του μεγάλου τελικού της διοργάνωσης, στο Σταντ ντε Φρανς. Είναι μια καλή επιλογή. Αλλά δεν έχει γίνει με κριτήρια... αμιγώς καλλιτεχνικά.

Τρόπαιο… μετά (λάτιν) μουσικής στο Τσάμπιονς Λιγκ! Το Σταντ ντε Φρανς ετοιμάζεται να βάλει τα γιορτινά του για τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ στις 28 Μαΐου. Με 80.698 καθίσματα, το στάδιο είναι το 7ο μεγαλύτερο στην Ευρώπη και ένα από τα πιο όμορφα. Ο ορισμός του ως έδρας του τελικού έγινε μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία και τον αποκλεισμό του Γκαζπρόμ Αρίνα. Ευτυχώς, υπάρχει επαρκής χρόνος για να είναι απολύτως έτοιμη, σε λίγες μέρες και η… ηχητική εγκατάστασή του.

Όχι μπας και δεν ακούσει καθαρά τυχόν ανακοινώσεις ενδκεκάδων, αλλαγών κ.λπ, κάποιος θεατής. Αλλά επειδή, περίπου κατά τα πρότυπα του Super Bowl του NFL, πριν από την έναρξη του ματς θα υπάρξει ένα πολύ ενδιαφέρον μουσικό σόου. Όχι. Η Καμίλα Καμπέγιο, που είναι η καλεσμένη, δε θα τραγουδήσει τον ύμνο της Ρεάλ ή το “You ‘ll never Walk Alone”, για τη Λίβερπουλ. Ούτε, βέβαια, τους Εθνικούς Ύμνους Ισπανίας και Αγγλίας. Είπαμε: “περίπου” κατά τα πρότυπα του NFL.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by camila (@camila_cabello)

Μια από τις πιο πολυακουσμένες σταρ της εποχής μας…

Στο αμερικανικό ποδόσφαιρο μια-ένας επίσημη-ος καλεσμένη-ος τραγουδά πριν από την έναρξη τον Εθνικό Ύμνο των ΗΠΑ. Και το μουσικό σόου είναι στο ημίχρονο. Με “κίνδυνο”, αν έχεις καλέσει τον Eminem, ας πούμε, να σου τα κάνει… “κάπως”. Εδώ, στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ, ό,τι ακούσουμε, θα το ακούσουμε στην αρχή. Και θα είναι τραγούδια της Μεξικανο-Κουβανέζας, πολιτογραφημένης αμερικανίδας από τα 6 της, Καμπέγιο.

Δεν έχει λίγα που έχουν γίνει τεράστια επιτυχία. Το αντίθετο. Με τις Fifth Harmony έχει πουλήσει 21.000.000 άλμπουμ και έχουν 1.600.000.000 πληρωμένα streams των τραγουδιών τους. Και η σόλο της καριέρα είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο εντυπωσιακή. Το μεγάλο της “μπαμ” το έκανε με το Havana που έκανε θραύση σ’ όλο τον πλανήτη -και στην Ελλάδα. Το Havana και μόνο έχει πάνω από 1 δισ. views στο YouTube!

Μια επιλογή με όχι μόνον… καλλιτεχνικά κριτήρια

Γενικά, η 25χρονη (τα έκλεισε στις 3 Μαρτίου) τραγουδίστρια είναι (από διάφορες απόψεις…) πολύ “χοτ” όνομα, ειδικά τα τελευταία χρόνια και, φυσικά, κανείς δε μπορεί να πει ότι η διοργανωτική επιτροπή του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ έχει πέσει έξω στην επιλογή της. Μόνο που μη νομίζετε ότι έχει γίνει με… καλλιτεχνικά κριτήρια και μόνον.

ΟΚ. Εϊναι πιο χαμηλός πια, ο μέσος όρος ηλικίας των -πάλαι ποτέ- καρεκλοκένταυρων της ΟΥΕΦΑ.  Αλλά όχι τόσο ώστε να ανοίγουν τα μάτια τους το πρωί με το Bam Bam και να τα κλείνουν το βράδι με το Seniorita, ας πούμε. Αλλού βρίσκεται το “ζουμί” της όλης υπόθεσης. Η Καμπέγιο είναι ποπ προϊόν της εποχής μας. Ως τέτοιο δε θα μπορούσε να μην έχει και μια συμφωνία με κάποια γιγάντια πολυεθνική.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by camila (@camila_cabello)


Η πολυεθνική αυτή είναι η Pepsi. Που είναι ο βασικός χορηγός των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών διοργανώσεων του γυναικείου ποδοσφαίρου. Και, φυσικά, μέσω Lays και μέγας χορηγός του Τσάμπιονς Λιγκ. Και κάπως έτσι, οι 85.000 θεατές του τελικού στο Σταντ Ντε Φρανς θα φτάσουν να απολαύσουν την Καμίλα πριν από το παιχνίδι. Διότι ως γνωστόν το μάρκετινγκ… τέχνας κατεργάζεται!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by camila (@camila_cabello)

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Champions League

Ομάδες

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Λίβερπουλ

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Ρεάλ Μαδρίτης

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ