Δεν ξέρουμε αν την βαρέθηκε, ή αν το κάνει για οικονομικούς λόγους, αλλά ο Μαξ Φερστάπεν είναι έτοιμος να αποχωριστεί την κούκλα του. Ναι για την  Porsche 911 GT2 RS Clubsport, που είναι μια από τις 200 που κυκλοφόρησαν. Πόσο την πουλάει; 400.000 ευρώ προ φόρων. Τηλέφωνο δεν έχουμε, αλλά όποιος ενδιαφέρεται θα την βρει […]

Δεν ξέρουμε αν την βαρέθηκε, ή αν το κάνει για οικονομικούς λόγους, αλλά ο Μαξ Φερστάπεν είναι έτοιμος να αποχωριστεί την κούκλα του. Ναι για την  Porsche 911 GT2 RS Clubsport, που είναι μια από τις 200 που κυκλοφόρησαν. Πόσο την πουλάει; 400.000 ευρώ προ φόρων. Τηλέφωνο δεν έχουμε, αλλά όποιος ενδιαφέρεται θα την βρει την άκρη!!!

Οι αγωνιστικές δραστηριότητες του Μαξ Φερστάπεν δεν περιορίζονται μέσα στις πίστες της Formula 1. Ο Ολλανδός εκτός από πιλότος της Red Bull, έχει πάθος για κάθε μηχανοκίνητο σπορ και είχε στην κατοχή του μια Porsche 911 GT2 RS Clubsport, μια από τις μόλις 200 μονάδες που κατασκεύασε η γερμανική μάρκα. Το αυτοκίνητο είναι αμιγώς αγωνιστικό, δεν βγαίνει στο δρόμο δηλαδή καθώς δεν μπορούν να εκδοθούν πινακίδες κυκλοφορίας.

Η Porsche το έχει προικήσει με ένα roll cage κανονικών διαστάσεων και πολλά πολλά ακόμη που βοηθούν στο «κυνήγι» του χρόνου μέσα σε μια πίστα. Πιο αναλυτικά, έχουν εγκαταστήσει μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που παρέχει κάθε πληροφορία που μπορεί να ζητήσει ο αγωνιζόμενος. Από τηλεμετρία, μέχρι την εφαρμογή Porsche Track Precision Race για να αποθηκεύει το γυρολόγιο σε όλες τις πίστες, όπως και το Integrated Lap Trigger που κρατάει αρχείο γύρων και δείχνει real time τις επιδόσεις του οδηγού.

Στην ίδια οθόνη συναντάμε και το data logger της Cosworth και το αυτοκίνητο έρχεται εξοπλισμένο με το Sports Chrono Pack της Porsche, που αποτελεί… παραδοσιακό εξοπλισμό πλέον για τα μοντέλα της μάρκας. Η δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί όμως είναι ακόμη σπουδαιότερη. Ένα πάρα πολύ ικανό αεροδυναμικό πακέτο βοηθά στην παραγωγή κάθετης δύναμης στις υψηλές ταχύτητες. Έχουν τοποθετηθεί εξαπίστονες monobloc δαγκάνες φρένων εμπρός, μαζί με δίσκους των 390 χιλιοστών, ενώ στον πίσω άξονα οι δίσκοι έχουν διάμετρο 380 χιλιοστών, εννοείται αεριζόμενοι, όπως και οι εμπρός.

Το βάρος περιορίζεται στα 1.390 κιλά χάρη και στις επεμβάσεις για μείωση των περιττών κιλών από κάθε πιθανό σημείο και το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι ένα έξτρα, αγωνιστικό με χωρητικότητα 115 λίτρων, που πληροί ειδικές προδιαγραφές ασφαλείας. Εμπρός και πίσω καπό κατασκευάζονται από carbon. Το αυτοκίνητο του Μαξ Φερστάπεν παίρνει κίνηση από έναν επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα των 3.8 λίτρων με δύο τούρμπο που αποδίδει 700 ίππους. Η μετάδοση της ισχύος γίνεται στον πίσω άξονα μέσα από ένα άμεσο αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη PDK των επτά σχέσεων. Η τιμή στο «πωλητήριο» της Porsche του Μαξ Φερστάπεν φτάνει στις 400.000 ευρώ προ φόρων.

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Formula 1

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Motor Sports

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ