Ο Μαξ Φερστάπεν βρισκόταν για αρκετή ώρα στην κορυφή των χρόνων. Αλλά με χρόνο που είχε σημειώσει νωρίς τη σκληρή γόμα της Pirelli στις τέσσερις γωνίες της RB16B-Honda. Περίπου 20 λεπτά πριν από το τέλος ο Βάλτερι Μπότας τοποθέτησε τη Mercedes W12 στην κορυφή. Αλλά με τη μαλακή γόμα. Και ακολούθησε αμέσως κάνοντας το ίδιο […]

Ο Μαξ Φερστάπεν βρισκόταν για αρκετή ώρα στην κορυφή των χρόνων. Αλλά με χρόνο που είχε σημειώσει νωρίς τη σκληρή γόμα της Pirelli στις τέσσερις γωνίες της RB16B-Honda.

Περίπου 20 λεπτά πριν από το τέλος ο Βάλτερι Μπότας τοποθέτησε τη Mercedes W12 στην κορυφή. Αλλά με τη μαλακή γόμα. Και ακολούθησε αμέσως κάνοντας το ίδιο ο Χάμιλτον.

Ο Φερστάπεν, τότε, βρισκόταν στην τρίτη θέση, δυόμισι δέκατα πίσω από τον Χάμιλτον. Έχοντας ήδη κατεβάσει τον ταχύτερο γύρο του με τη μέση γόμα. Ο Ολλανδός επέστρεψε στο τέλος με ένα σετ μαλακών ελαστικών, και παρότι έκανε τον ταχύτερο πέρασμα από το πρώτο τμήμα της πίστας, έχασε χρόνο στα δύο επόμενα και τερμάτισε με την καρό σημαία 56 χιλιοστά πίσω από τον Λιούις.

Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στη Τζέντα ξεκινά στις 19:00 (ώρα Ελλάδας), και με ακόμα χαμηλότερες θερμοκρασίες υπό το φως των προβολέων, η συμπεριφορά των ελαστικών αναμένεται να είναι πολύ διαφορετική, όπως και οι ισορροπίες μεταξύ της Red Bull RB16B και της Mercedes W12.

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Formula 1

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Motor Sports

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ