Η νέα τάξη πραγμάτων έχει μπει και στη Formula 1, στον τρόπο διεξαγωγής των ελεύθερων δοκιμών-κατατακτήριων, που ορίζουν την εξέλιξη του αγωνιστικού τριημέρου. Αρκετές αλλαγές έχουν εμφανιστεί στο σπορ αυτό, καθώς ψάχνουν τρόπους να αυξηθούν τα έσοδα, αλλά και το ενδιαφέρον. Πρώτα απορρίφθηκε η πρόταση αντιστροφής των θέσεων, που θα ζωντάνευε την προφητεία των έσχατων […]
Η νέα τάξη πραγμάτων έχει μπει και στη Formula 1, στον τρόπο διεξαγωγής των ελεύθερων δοκιμών-κατατακτήριων, που ορίζουν την εξέλιξη του αγωνιστικού τριημέρου.
Αρκετές αλλαγές έχουν εμφανιστεί στο σπορ αυτό, καθώς ψάχνουν τρόπους να αυξηθούν τα έσοδα, αλλά και το ενδιαφέρον.
Πρώτα απορρίφθηκε η πρόταση αντιστροφής των θέσεων, που θα ζωντάνευε την προφητεία των έσχατων που έσονται πρώτοι. Επιπλέον, έγιναν τεράστιες πιέσεις ώστε οι κατασκευαστικές εταιρείες να αποδεχθούν την εισήγηση της μετατόπισης των κατατακτήριων του Σαββάτου στην Παρασκευή και την ένταξη ενός δεύτερου αγώνα, πριν την κύρια μάχη της Κυριακής!
Αυτή, αφενός θα προσδιορίζει τη σειρά εκκίνησης, αφετέρου θα δίνει έξτρα πόντους στους πρώτους.
Βέβαια, δεν έχει αποφασιστεί ακριβώς ποια θα είναι η κλίμακα βαθμολόγησης, καθώς και πόσοι θα βαθμολογούνται.
RUMOUR: The currently proposed @F1 weekend format with a Sprint Race included:
Friday: FP1 (60 Minutes), Qualifying (60 Minutes)
Saturday: Sprint Race
Sunday: Grand Prix
There is also the possibility of a second free practice session although this is still unconfirmed. #F1
— F1 Paddock Employee 📌 read pinned (@InsideF1Paddock) April 6, 2021
Λεπτομέρειες για το Sprint Race!
Δε θα είναι μια διαδικασία ίδιας διάρκειας, αλλά πολύ πιο σύντομης. Συγκεκριμένα, είτε θα ολοκληρώνεται μόλις ολοκληρωθούν 100χλμ (περίπου 20 γύροι), είτε με τη συμπλήρωση μιας ώρας. Δε θα υπάρχουν στάσεις για αντικατάσταση ελαστικών.
Αυτό, θα αυξήσει τον ανταγωνισμό, θα υπάρχουν -σίγουρα- περισσότερες εντυπωσιακές στιγμές, αλλά θα φέρει και επιπλέον χορηγούς. Άλλωστε μιλάμε για ένα πράγμα, που είναι αρκετά πιο ενδιαφέρον, από τους trial γύρους.
Δεν πρόκειται για μια συνθήκη που θα επισκιάσει τον κύριο αγώνα της Κυριακής, αλλά για έναν «έξτρα» αγώνα, με υποστηρικτικό χαρακτήρα.
Βέβαια, υπάρχουν και οι ενστάσεις. Οι οποίες αναφέρουν πως τα έξοδα θα είναι σαφώς περισσότερα, οι προϋπολογισμοί θα «ανοίξουν» αρκετά, τη στιγμή που γίνονται προσπάθειες να μαζευτούν.
https://twitter.com/FormulaNerds/status/1379778240257081346
Για να «καλυφθεί» αυτό, ενδεχομένως θα υπάρξει μια χρηματοδότηση, σε μορφή επιδότησης των κατασκευαστών. Το ποσό που εκτιμάται πως θα φτάσει, θα είναι τα 500.000 δολάρια, ενώ θα προσδιοριστεί κι ένα ποσό σε περίπτωση που το μονοθέσιο θα υποστεί απρόσμενες ζημιές.
Φέτος, η διαδικασία αυτή θα δοκιμαστεί πειραματικά πριν από τα παρακάτω γκραν πρι:
Εκείνο του Σίλβερστοουν (16-18 Ιουλίου), Μόντσα (10-12 Σεπτέμβρη) και του Ιντερλάγκος (5-7 Νοέμβρη).
Κατηγορίες Ειδήσεων
Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.
Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube
Share | Tweet |