Ένα ακόμα πρωτάθλημα της Formula 1, και τι πρωτάθλημα, μας τελείωσε με μια μεγάλη αλλαγή στην κορυφή. Μαξ Φερστάπεν ο νέος Βασιλιάς. Αλλά ήδη έχουν ξεκινήσει οι προετοιμασίες σε όλα τα επίπεδα για το επόμενο πρωτάθλημα. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού σύμφωνα με το δημοσίευμα του gazzetta.gr, ανακοίνωσε τα χαρακτηριστικά που θα έχουν οι κινητήρες […]

Ένα ακόμα πρωτάθλημα της Formula 1, και τι πρωτάθλημα, μας τελείωσε με μια μεγάλη αλλαγή στην κορυφή. Μαξ Φερστάπεν ο νέος Βασιλιάς.

Αλλά ήδη έχουν ξεκινήσει οι προετοιμασίες σε όλα τα επίπεδα για το επόμενο πρωτάθλημα.

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού σύμφωνα με το δημοσίευμα του gazzetta.gr, ανακοίνωσε τα χαρακτηριστικά που θα έχουν οι κινητήρες επόμενης γενιάς της Formula 1. Οι νέες μονάδες ισχύος θα είναι λιγότερο πολύπλοκες και θα κατασκευαστούν υπό ένα περιορισμό στον προϋπολογισμό των κατασκευαστών.

Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, η νέα γενιά μονάδων ισχύος του 2026 θα συνεχίσει να περιλαμβάνει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.6 λίτρων που χρησιμοποιείται από το 2014. Τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του κινητήριου συνόλου, turbo, MGU-K, Control Electronics και το Energy Store θα παραμείνουν, εκτός από το MGU-H. Το κομμάτι αυτό ήταν από τα πιο σημαντικά, καθώς μετέτρεπε τη θερμική ενέργεια σε επιπλέον απόδοση του κινητήρα καταναλώνοντας λιγότερο καύσιμο και διατηρούσε περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια, ενώ λειτουργούσε επίσης ως ένα anti-lag σύστημα για το turbo.

Η κατάργηση του MGU-H ήταν σημείο κλειδί στις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη Formula 1, την FIA και τους κατασκευαστές. Παρά την πολυπλοκότητα και την υψηλή απόδοση που προσφέρει, το κόστος εξέλιξής του ήταν πολύ υψηλό και η τεχνολογία του δεν χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα δρόμου. Μάλιστα, ήταν βασική προϋπόθεση για νέους κατασκευαστές όπως η Porsche και η Audi που εξετάζουν την εμπλοκή τους στο σπορ.

Μαζί με τους νέους κανονισμούς, θα εφαρμοστεί Budget Cap από την FIA στους κατασκευαστές για την εξέλιξη των νέων κινητήριων συνόλων, ανάλογο με αυτό που έχει θεσμοθετηθεί στις ομάδες της Formula 1.

Επιπλέον, ανακοινώθηκε πως το MGU-K θα είναι ακόμα πιο σημαντικό. Η ηλεκτρική ενέργεια που θα αποδίδει το MGU-K θα αυξηθεί στους 475 ίππους, ενώ μέχρι σήμερα η απόδοση αυτή είναι 180 ίπποι.

Οι αλλαγές αυτές θα ωθήσουν τους κατασκευαστές να σχεδιάσουν ένα κινητήριο σύνολο από το μηδέν. Οι νέοι κανονισμοί έχουν ως στόχο να προσελκύσουν νέους κατασκευαστές στο σπορ από το 2026, με τη Volkswagen να αναμένεται να αποφασίσει σχετικά με το αν θα εμπλακεί στη Formula 1 αυτή τις επόμενες ημέρες.

Formula 1

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Formula 1

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Motor Sports

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ