Ο μεγαλύτερος αγώνας ξεκινάει… Οι 24 ώρες του Le Mans έχονται, με τη δράση να ξεκινά  στο Circuit de La Sarthe, όπου 59 πληρώματα από 4 κατηγορίες θα δώσουν τη μάχη με τον χρόνο, την κόπωση και τους ίδιους τους τους εαυτούς. Η Toyota Gazoo Racing συνέχισε την κυριαρχία της στην κορυφή των χρόνων στις […]

Ο μεγαλύτερος αγώνας ξεκινάει…

Οι 24 ώρες του Le Mans έχονται, με τη δράση να ξεκινά  στο Circuit de La Sarthe, όπου 59 πληρώματα από 4 κατηγορίες θα δώσουν τη μάχη με τον χρόνο, την κόπωση και τους ίδιους τους τους εαυτούς.

Η Toyota Gazoo Racing συνέχισε την κυριαρχία της στην κορυφή των χρόνων στις κατατακτήριες των 24 ωρών του Le Mans, με τον Kamui Kobayashi να είναι ταχύτερος με το N24H of Le Manso. 7 της Toyota TS050 Hybrid.

Ο Kobayashi έκανε ένα γύρο 3:17.089 στην αρχή της περιόδου των 45 λεπτών όπου τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στις θέσεις 7 και κάτω σε κάθε κατηγορία αποκλείστηκαν από την συνέχεια της hyperpole για τον 88ο κλασσικό Γαλλικό αγώνα αντοχής.

Le Mans 24 Hours, Qualifying 3: Kobayashi Takes Pole In #7 Toyota –  dailysportscar.com

Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κάθε κατηγορίας προκρίθηκαν στην αυριανή Hyperpole, όπου συμμετέχουν οι πρώτοι 6 της κάθε κατηγορίας.

Η Toyota με το No. 7 ήταν 0.247δ ταχύτερη από τον teammate του Kazuki Nakajima, με την No. 3 Rebellion R13 Gibson να είναι 3η και την No. 4 Team Byolles ENSO CLM P1/01 Gibson στην 4η θέση.

Και τα πέντε αυτοκίνητα της LMP1, συμπεριλαμβανομένου της No. 1 Rebellion, όπου επέστρεψε στην πίστα έπειτα από αλλαγή στον κινητήρα στο FP2, θα προκριθεί στην hyperpole την Παρασκευή.

Ο Nyck De Vries με γύρο 3:26.648 με την No. 29 Racing Team Nederland Oreca 07 Gibson έφερε την Ολλανδική ομάδα στην κορυφή της LMP2, παρά τις συνεχείς βελτιώσεις χρόνων στο τέλος της περιόδου από τις ομάδες που ήθελαν να μπουν στην πρώτη εξάδα.

Ο De Vries υπερίσχυσε την No. 37 Jackie Chan DC Racing Oreca του Will Stevens με 0.449δ.

Ο Stevens, μαζί με τους Paul Di Resta της United Autosports, Jean-Eric Vergne της G-Drive Racing, Alex Brundle της United και τον Kenta Yamashita της High Class Racing, θα λάβουν μέρος στην hyperpole.

Magazine | 24 Heures du Mans

Ο Vergne βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων προς το τέλος της περιόδου αλλά ο χρόνος του διαγράφηκε λόγο της εξόδου που είχε πέρα από τα όρια της πίστας.

Ωστόσο, οι δύο Aston Martin τερμάτισαν στην 1η και 2η θέση στην GTE-Pro και πήραν και την πρόκριση κερδίζοντας την pole στην GTE-Am.

Ένας γύρος στο τέλος από τον Alessandro Pier Guidi έφερε την No. 51 AF Corse Ferrari 488 GTE στην hyperpole, με τις Αμερικάνικες ομάδες με Ferrari, την WeatherTech Racing και την Risi Competizione, να μην προκρίνονται και να εκκινούν τον αγώνα του Σαββάτου από την 7η και 8η θέση.

Τα αυτοκίνητα που προκρίθηκαν στην GTE-Am είναι το No. 98 της Aston Martin Vantage GTE με τον Augusto Farfus, το No. 90 της TF Sport Aston, το No. 86 της Gulf Racing Porsche, το No. 61 της Luzich Racing Ferrari, το No. 77 της Dempsey Proton Racing Porsche και το No. 56 της Team Project 1 Porsche.

Η πρωτοπόρος του πρωταθλήματος WEC AF Corse Ferrari με το No. 83 είναι η πρώτη που θα χάσει την hyperpole και θα εκκινήσει τον αγώνα στην 7η θέση της κατηγορίας.

Στην συνέχεια ακολουθεί η περίοδος ελεύθερων δοκιμών 3 στις 21:00 με 3 ώρες .

Οι ομάδες που προκρίθηκαν στην αυριανή μάχη της hyperpole

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Motor Sports

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ