Η φορητή κονσόλα της Nintendo, Game Boy γίνεται 32 ετών, αποτελώντας σημείο αναφοράς για τα βιντεοπαιχνίδια. Ήταν 21 Απρίλη του 1989, με την Nintendo να ρίχνει στην αγορά μια φορητή κονσόλα, η οποία άλλαξε για πάντα την ιστορία στα videogames. Μετά από 32 ολόκληρα χρόνια, το Game Boy έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές, ενώ ακόμη […]

Η φορητή κονσόλα της Nintendo, Game Boy γίνεται 32 ετών, αποτελώντας σημείο αναφοράς για τα βιντεοπαιχνίδια.

Ήταν 21 Απρίλη του 1989, με την Nintendo να ρίχνει στην αγορά μια φορητή κονσόλα, η οποία άλλαξε για πάντα την ιστορία στα videogames.

Μετά από 32 ολόκληρα χρόνια, το Game Boy έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές, ενώ ακόμη και σήμερα μνημονεύεται.

Εκείνος ευθύνεται για τα όμορφα χρόνια αρκετών ανθρώπων!

Ο Gunpei Yokoi βρισκόταν πίσω από τη δημιουργία και την ευθύνη του Game Boy. Γεννημένος στις 10 Σεπτεμβρίου του 1941, ήταν ο άνθρωπος πίσω από τις πρώτες απόπειρες της Nintendo στα φορητά βιντεοπαιχνίδια.

Από το 1965 βρίσκεται στην εν λόγω εταιρεία, με τον Πρόεδρο της Nintendo να τον θεωρεί εκ των πιο δημιουργικών και πιο εργατικών υπαλλήλων. Εκτιμώντας τον λοιπόν, του ανέθεσε διάφορά πρότζεκτ, έως να ασχοληθεί στα βιντεοπαιχνίδια. Τότε, βλέποντας έναν άνθρωπο να παίζει με ένα calculator, του ήρθε η έμπνευση!

Τότε συνέλαβε την ιδέα για τα «Game & Watch», μικρά φορητά συστήματα, τα οποία έφεραν προεγκατεστημένα παιχνίδια. Έτσι δινόταν η δυνατότητα στον παίκτη να δώσει εντολές, με έναν σταυρό κατευθύνσεων και πλήκτρα.

Με αυτόν τον τρόπο, η Nintendo μπήκε στην αγορά των φορητών συστημάτων ψυχαγωγίας. Μάλιστα, τα εν λόγω -πρώτα παιχνίδια- κυκλοφόρησαν σε 60 διαφορετικές εκδόσεις.

Το 1981, ο Yokoi ανέλαβε την ευθύνη του Donkey Kong και ξεκίνησε τη συνεργασία του με τον Shigeru Miyamoto, τον άνθρωπο πίσω από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Nintendo στα videogames.

Δυστυχώς, «έφυγε» απ’ τη ζωή στις 4 Οκτωβρίου του 1997, όταν συγκρούστηκε με το αμάξι του κι ένα προπορευόμενο φορτηγό.

Η σκέψη… έγινε δημιουργία!

Μετά το προηγούμενο εγχείρημα, που είχε τεράστια επιτυχία, ο Yokoi συναντήθηκε με τον τότε πρόεδρο της εταιρείας, Hiroshi Yamauchi. Προτείνοντάς του την ιδέα μιας κονσόλας, που θα βασίζεται στη φιλοσοφία της τότε κονσόλας. Όμως θα μπορούσε να υποστηρίξει αρκετά και διαφορετικά παιχνίδια. Η πρώτη ονομασία της κονσόλας ήταν Dot Matrix Game, διότι η οθόνη της κονσόλας ήταν dot matrix.

Με τη βοήθεια του Tetris, η κονσόλα κυκλοφόρησε αρχικά στην Ιαπωνία (21/4/89) κι μετέπειτα σε Αμερική (31/7/89) και Ευρώπη (28/10/90).

Η κονσόλα είχε παραλληλόγραμμο σχήμα. Η οθόνη ξεχώριζε στο επάνω μέρος, ενώ κάτω αριστερά είχε τον θρυλικό σταυρό κατευθύνσεων. Στα δεξιά έφερε τα πλήκτρα Α και Β. Στο κέντρο υπήρχαν τα πλήκτρα Select και Start. Περιμετρικά υπήρχαν υποδοχές για καλώδια ρεύματος, ρύθμιση φωτεινότητας, ρύθμιση έντασης ήχου, ακουστικά και μια θύρα εξωτερική σύνδεσης. Αυτή αργότερα βοήθησε στο να συνδέονται οι παίκτες μεταξύ τους.

Στο επάνω μέρος υπήρχε η υποδοχή για τις κάρτες των παιχνιδιών, καθώς κι ο διακόπτης ενεργοποίησης/απενεργοποίησης.

Μέσα σε μόλις δύο βδομάδες διάθεσης στην Ιαπωνία, πωλήθηκαν 300.000 συστήματα, ενώ οι συνολικές πωλήσεις της κονσόλας (μαζί με το Game Boy Color που βγήκε αργότερα) έφτασαν τα 118.69 εκατ.

Υπήρχαν όμως και διαφορετικές εκδοχές ανά τα χρόνια. Τον Ιούλιο του 1996 κυκλοφόρησε το Game Boy Pocket, το οποίο ήταν πιο… φορητό. Είχε μικρότερο μέγεθος, ήθελε μόλις 2 μπαταρίες ΑΑ (αντί 4ων των προηγούμενων κονσολών), που έδιναν 10 ώρες λειτουργίας.

Η οθόνη του επίσης ήταν κατά τι πιο εξελιγμένη.

Το 1998 κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία και το Game Boy Light, το οποίο είχε υποφωτειζόμενη οθόνη που μπορούσε να προσφέρει 12ωρη διασκέδαση, με το φως ανοικτό, ή 20 με το φως κλειστό. Αυτή η παραγωγή σταμάτησε από τα εργοστάσια το 2003.

Τα παιχνίδια που έμειναν αξέχαστα!

Το Game Boy κυκλοφόρησε παιχνίδια που έμειναν στην ιστορία. Μερικά απ’ αυτά που τα θυμούνται άπαντες είναι τα:

Tetris (Nintendo R&D1, 1989): 35 εκ. αντίτυπα

Pokemon Red, Green and Blue (Game Freak, 1996): 31.4 εκ. αντίτυπα

Pokemon Gold and Silver (Game Freak, 1996): 23.1 εκ. αντίτυπα

Super Mario Land (Nintendo R&D1, 1989): 18.1 εκ. αντίτυπα

Pokemon Yellow (Game Freak, 1998): 14.6 εκ. αντίτυπα

Super Mario Bros. Deluxe (Nintendo EAD, 1999): 5 εκ. αντίτυπα

The Legend of Zelda: Link’s Awakening (Nintendo EAD, 1993): 3.8 εκ. αντίτυπα

Donkey Kong (Nintendo EA, 1994): 3 εκ. Αντίτυπα

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Gaming

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ