Το ξεκίνημα της φετινής σεζόν μόνο καλό δεν ήταν για τον Miguel Oliveira. O οποίος παραπονούνταν αρκετά για τα νέα ελαστικά της Michelin.

Η λύση τελικά δόθηκε στα μισά περίπου της σεζόν, υπό τη μορφή ενός νέου πλαισίου για τη μοτοσυκλέτα των Αυστριακών.

Από τη στιγμή που το έβαλε στα μισά περίπου της σεζόν, άρχισαν και τα θετικά αποτελέσματα. Ή καλύτερα τα ανακουφιστικά αποτελέσματα.

«Μετά τη 2η θέση του Miguel στο Mugello, τη νίκη του στην Καταλονία και τη 2η θέση του στο Sachsenring, όλοι ξεφυσήσαμε με ανακούφιση».

Αυτά ήταν τα λόγια μηχανικού από το γκαράζ της ομάδας λίγο πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Ήταν περίπου εκείνο το χρονικό διάστημα που ακόμα και ο Fabio Quartararo άρχισε να βλέπει ως πιθανό του αντίπαλο στη μάχη για τον τίτλο τον πιλότο της KTM.

Ακολούθησε μια 5η θέση στο Assen για να κλείσει με θετικό πρόσημο το πρώτο μισό της σεζόν. Από εκεί και πέρα όμως, η εικόνα του Oliveira άλλαξε προς το χειρότερο.

Στους δύο εντός έδρας αγώνες της ΚΤΜ δεν πήρε ούτε ένα βαθμό, ενώ στο «μηδέν» έμεινε και στο GP του Silverstone. Από εκεί και πέρα πήρε μόλις 7β. στους τρεις επόμενους αγώνες.

Τι συνέβη; Η ομάδα δεν ήταν άμοιρη ευθυνών… «Εκείνη η περίοδος των 3-4 καλών αγώνων μάλλον μας ξεγέλασε σε ό,τι αφορά στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας», παραδέχτηκε ο Pit Beirer εκ των υστέρων.

«Μετά ήρθαν και τα τρία μηδενικά και η ψυχολογία του καταστράφηκε».

Ούτε και ο οδηγός ήταν σε καλή φυσική κατάσταση.

Κάτι που δεν πέρασε προς τα έξω. Είχε τραυματιστεί πριν τον πρώτο αγώνα της Αυστρίας και ήταν άρρωστος πριν τον δεύτερο.

Όλα αυτά δεν βοηθούσαν και τη ψυχολογία του και γι’ αυτό οι άνθρωποι της ομάδας του επέτρεψαν να αλλάξει παραστάσεις και να συμμετάσχει σε αγώνα αυτοκινήτων.

«Μας διαβεβαίωσε ότι δεν θα είχε πρόβλημα με το χέρι του. Και το επιτρέψαμε γιατί πιστεύαμε ότι θα τον βοηθούσε και με τη ψυχολογία του».

«Πραγματικά το διασκέδασε. Όπως μας είπαν και μετά ήμουν 100% βέβαιος ότι θα επέστρεφε και στις καλές εμφανίσεις στην Aragon.

Όμως πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν ήρθαν όπως τα περίμενα τα πράγματα», προσθέτει ο Beirer.

Η απογοήτευση για τον Miguel Oliveira είναι υπαρκτή αυτό το διάστημα στο γκαράζ της ομάδας, την ίδια ώρα που ο Brad Binder είναι αυτός που κρατά ψηλά τη σημαία της ΚΤΜ.

Αλλά και ο ίδιος ο Πορτογάλος θέλει να ξεπεράσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την πτώση της απόδοσής του, μιας και πάντα παραμονεύει ο εντυπωσιακός Raul Fernandez