O Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής στο Grand Prix της Γαλλίας. Άφησε πίσω του τον παγκόσμιο πρωταθλητή Λουίς Χάμιλτον και κατέκτησε την καρό σημαία.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε καλά και κράτησε την πρωτιά.  Μπροστά από τους Χάμιλτον και Μπότας Φτάνοντας στην πρώτη στροφή, όμως, έχασε για λίγο το φρενάρισμα και βγήκε λίγο εκτός δρόμου. Δίνοντας στον Χάμιλτον την ευκαιρία να περάσει στην πρώτη θέση. Αυτό έριξε τον Ολλανδό στη 2η θέση προσωρινά.

Πιο πίσω, στην ουρά,  δεν είχαμε σοβαρά γεγονότα. Με τον Σέρχιο Πέρεζ να ακολουθεί στην 4η θέση μπροστά από Σάινθ, Κασλί, Λεκλέρ και Αλόνσο.

Ο Ρικιάρντο πέρασε τον Νόρις για να πάρει στον πρώτο γύρο την 9η θέση.

Ο μεγάλος κερδισμένος των pits ήταν ο Μαξ Φερστάπεν. Που μπήκε στα pit ένα γύρο νωρίτερα από τον Χάμιλτον. Και όταν ο Βρετανός της Mercedes επέστρεψε στην πίστα βρήκε τον Ολλανδό της Red Bull να οδηγεί την κούρσα.

Η Red Bull έκανε την πρώτη κίνηση. Καλώντας τον Φερστάπεν στα pit 20 γύρους πριν από το τέλος. Άλλαξε τα σκληρά ελαστικά του με ένα σετ μεσαίων. Η Mercedes από την άλλη προτίμησε να κρατήσει τους Χάμιλτον και Μπότας στην πίστα. Για να προσπαθήσουν να τερματίσουν τον αγώνα με το ίδιο σετ ελαστικών και να κρατηθούν μπροστά από τον Φερστάπεν

Έμεναν 10 γύροι για το τέλος του αγώνα όταν ο Μαξ Φερστάπεν έφτασε πίσω από τον Μπότας. Τα ελαστικά του Φινλανδού όμως ήταν καταδικασμένα και παρά την προσπάθειά του δεν κατάφερε να αμυνθεί. Απέναντι στον Ολλανδό, που ένα γύρο αργότερα βρισκόταν μπροστά του και στο κυνήγι του Χάμιλτον.

Δύο γύρους πριν από το τέλος:

ο Φερστάπεν έφτασε τον Χάμιλτον και μπήκε μέσα στη ζώνη DRS. Το τέλος της ευθείας κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση και ένα γύρο αργότερα είδε την καρό σημαία να πέφτει μπροστά του και να παίρνει μια σπουδαία νίκη.

Μετά το τέλος του GP Γαλλίας η διαφορά ανάμεσα στον Φερστάπεν, που εξακολουθεί να προηγείται στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών, και στον Χάμιλτον ανέβηκε στους 12 βαθμούς. Επόμενος αγώνας είναι το GP Αυστρίας, στην έδρα της Red Bull, σε μία εβδομάδα.