Η φετινή Ferrari μπορεί να βελτιώθηκε αρκετά σε σχέση με την περασμένη σεζόν, όμως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Στην περίπτωσή μας το… ταχύτερο! Η Ferrari βρίσκεται σε εξαιρετικά κρίσιμη φάση, καθώς επιθυμεί να κατασκευάσει μια υβριδική μονάδα ισχύος, ισάξιας των Mercedes και Honda, το 2022. Άλλωστε, από του χρόνου και για τρία χρόνια […]

Η φετινή Ferrari μπορεί να βελτιώθηκε αρκετά σε σχέση με την περασμένη σεζόν, όμως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Στην περίπτωσή μας το… ταχύτερο!

Η Ferrari βρίσκεται σε εξαιρετικά κρίσιμη φάση, καθώς επιθυμεί να κατασκευάσει μια υβριδική μονάδα ισχύος, ισάξιας των Mercedes και Honda, το 2022. Άλλωστε, από του χρόνου και για τρία χρόνια θα παύσει κάθε εξέλιξη των κινητήρων των σπορ, ώστε να εξοικονομηθούν οι πόροι για την εξέλιξη των μονάδων του 2025!

Ομολογουμένως, η περσινή σεζόν για την Ιταλική ομάδα ήταν η χειρότερη μακράν, για τα τελευταία 40 χρόνια! Όμως, ξεκίνησε το 2021 με αποκλειστικό σκοπό να κλείσει τη διαφορά απόδοσης από τις ομάδες «μέσης δυναμικής» (βλ. McLaren, Alpha Tauri, Aston Martin, Alpine). Δεν είναι πρώτος στόχος οι νίκες και το πρωτάθλημα!

Η μονάδα ισχύος ήταν η λιγότερο ισχυρή για το 2020! Η φετινή όμως είναι καθόλα ανταγωνιστική, ενώ συμβάλλει στη ριζική αναβάθμιση της απόδοσης του μονοθεσίου.

Ferrari: Τι δήλωσε ο Ματία Μπινότο; 

Μάλιστα, ο διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο, έχει επαναλάβει πολλές φορές πως το μονοθέσιο των «κόκκινων» δεν έχει αφοσιωθεί τόσο στην εξέλιξη της φετινής SF21, αλλά στη δημιουργία ενός ολοκαίνουργιου μονοθεσίου των νέων κανονισμών του 2022, το οποίο θα περιλαμβάνει μια καινούργια μονάδα ισχύος!

Δήλωσε στην AS: «Δεν έχουμε ακόμη όλα τα στοιχεία για να τα αναλύσουμε, όμως θεωρώ πως ακόμα υστερούμε σε κάθε τομέα. Υστερούμε στον κινητήρα, αν και λιγότερο από πριν. Ελπίζω πως θα πλησιάσουμε ακόμα περισσότερο του χρόνου, με έναν ακόμα καινούργιο κινητήρα!»

Ο ίδιος μίλησε και για τους τομείς βελτίωσης της φετινής SF21: «Δε θέλω να τα χωρίσω σε τομείς, γενικώς όλα είναι καλύτερα. Ο κινητήρας, το σασί, η αεροδυναμική κι η αντίσταση στον αέρα, τα εργαλεία, ο συσχετισμός των δεδομένων (αεροσήραγγας, CFD και πίστας). Όπου υπήρχε δυνατότητα να βελτιωθούμε, το κάναμε!

Και ναι, είμαι ανακουφισμένος, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό, διότι είμαστε σε μια πολύ πιο υγιή κατάσταση, που είναι απαραίτητη για να δουλέψει η ομάδα με ηρεμία. Είμαι σημαντικό για την ομάδα να έχει υγεία, να μένει ήρεμη και θετική. Η πρόοδος που είδαμε στο Μπαχρέιν έφερε και πάλι τη γαλήνη στην ομάδα».

Μπινότο: «Μεγάλη ακόμα η διαφορά μας με Mercedes-RBR Honda» 

Όμως, η εκτίμηση του Μπινότο είναι πως δεν μπορεί η ταχύτητα της SF21 να «χτυπήσει» θέση στο βάθρο επί ίσοις όροις από Mercedes και RBR Honda: «Θεωρώ πως η διαφορά μας είναι ακόμα μεγάλη. Έτσι, έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Και ξέρουμε ότι δεν θα δουλέψουμε πολύ στην εξέλιξη αυτού (του φετινού) αυτοκινήτου – είμαστε αφοσιωμένοι στο 2022 και φαντάζομαι πως αυτό ισχύει για όλους τους ανταγωνιστές μας.

Ωστόσο, αν δούμε τον αγώνα μας στο Μπαχρέιν, και τα δεδομένα που μας έδωσαν οι οδηγοί, αρχίζουμε τώρα να κατανοούμε το αυτοκίνητο, να μαθαίνουμε ποιο είναι οι περιορισμοί του. Όταν τους αντιμετωπίσουμε, τότε μπορεί να βελτιωθούμε. Οι επόμενοι 3-4 αγώνες θα δείξουν ποια είναι ακριβώς η απόδοση και η δυναμική του μονοθεσίου απέναντι στους άλλους».

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Formula 1

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Motor Sports

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Άρης: Αγωγή Καρυπίδη σε αθλητική εφημερίδα
Ποδόσφαιρο

Άρης: Αγωγή Καρυπίδη σε αθλητική εφημερίδα

Λίβερπουλ: “Οι ρεντς προσφέρουν τριετές συμβόλαιο στον Αμορίμ”, αποκάλυψε Πορτογάλος δημοσιογράφος
Ποδόσφαιρο

Λίβερπουλ: “Οι ρεντς προσφέρουν τριετές συμβόλαιο στον Αμορίμ”, αποκάλυψε Πορτογάλος δημοσιογράφος

Opta: Ο υπερυπολογιστής της «βγάζει» πρωταθλήτρια τη Μάντσεστερ Σίτι
Ποδόσφαιρο

Opta: Ο υπερυπολογιστής της «βγάζει» πρωταθλήτρια τη Μάντσεστερ Σίτι