Το να θες να κοιμηθείς και να μην μπορείς είναι μαρτύριο. Τι προβατάκια, τι να βλέπουμε τηλεόραση, τι με χαλαρωτική μουσική, πολλες φορές χτυπάμε και 2-3 ποτά – για όσους δεν πίνουν πολύ λέμε – αλλά ΝΙΕΝΤΕ. ΤΙΠΟΤΑ. Το μάτι γαρίδα. Το να νιώθεις κουρασμένος αλλά να μην σε παίρνει με τίποτα ο ύπνος είναι […]

Το να θες να κοιμηθείς και να μην μπορείς είναι μαρτύριο. Τι προβατάκια, τι να βλέπουμε τηλεόραση, τι με χαλαρωτική μουσική, πολλες φορές χτυπάμε και 2-3 ποτά – για όσους δεν πίνουν πολύ λέμε – αλλά ΝΙΕΝΤΕ. ΤΙΠΟΤΑ. Το μάτι γαρίδα.

Το να νιώθεις κουρασμένος αλλά να μην σε παίρνει με τίποτα ο ύπνος είναι ένα από τα πιο εξουθενωτικά και εκνευριστικά πράγματα που μπορεί να πάθει ο καθένας μας. Τι κάνουμε γι’αυτό; Ας ξεκινήσουμε με αυτά για τα οποία είμαστε βέβαιοι. Όσα δηλαδή μας επιβεβαιώνουν οι επιστήμονες. Η καλή διατροφή, η άσκηση, η καταπολέμηση του άγχους είναι βασικότατοι βοηθοί σου στην προσπάθεια να έχεις έναν υγιή ύπνο. Άλλη μια πολύ καλή σκέψη θα ήταν να μην καταναλώνεις τίποτα που περιέχει καφεΐνη τουλάχιστον 6-8 ώρες πριν την ώρα που υπολογίζεις να κοιμηθείς. Ένα τελευταίο είναι φυσικά να αποφεύγεις λίγο πριν πέσεις για ύπνο το τεχνητό φως που βγάζουν οι διάφορες οθόνες (κινητό, λάπτοπ). Αν όλα αυτά τα ήξερες, ο γνωστός  δοκίμασε κάτι καινούργιο και μας το προτείνει.

Στρατιωτική τεχνική

«Αυτή η τεχνική συνίσταται από το να χαλαρώνεις κάθε μέρος του σώματός σου ξεχωριστά» λέει στο βίντεο. «Πάρε μια βαθιά ανάσα και επικεντρώσου ιδίως στους μυς του προσώπου σου. Μην ξεχάσεις και το στόμα αλλά και τη γλώσσα. Σφίγγεις του μυς με το να πιέζεις το πρόσωπό σου και μετά τους αφήνεις να χαλαρώσουν για λίγα δευτερόλεπτα εκπνέοντας ταυτόχρονα». Αυτό που ξεκινάς με το πρόσωπο το συνεχίζεις και με όλο το υπόλοιπο σώμα σου. Τμηματικά πάντα. Τα χέρια, ο κορμός και στο τέλος τα πόδια.

Η τεχνική 478

Η δεύτερη τεχνική που χρησιμοποίησε ο Mike είναι η 478. Προ κείται ουσιαστικά για μια άσκηση που επικεντρώνει στην αναπνοή σου. Πιο συγκεκριμένα, αφορά μια εισπνοή που κρατάει 4 δευτερόλεπτα. Μετά κρατάς την αναπνοή σου για  7 δευτερόλεπτα και στο τέλος εκπνέεις για 8. Ναι, καταλάβατε από πού πήρε το όνομά της. «Με κάνει να νιώθω πολύ πιο χαλαρός κάθε φορά αλλά για κάποιον λόγο δεν με κάνει να κοιμηθώ. Από τις δύο επιλογές θα κρατήσω τη στρατιωτική».

Ισχύουν όσα λέει; Δεν έχουμε ιδέα. Τις βεβαιότητες για τον καλό ύπνο της αφήσαμε παραπάνω. Παρόλα αυτά, τι θα χάσετε αν τα δοκιμάσετε;

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μυθικό… αυτό που κάνει η Λεβερκούζεν: Αήττητη για 49 συνεχόμενους αγώνες!
Bundesliga

Μυθικό… αυτό που κάνει η Λεβερκούζεν: Αήττητη για 49 συνεχόμενους αγώνες!

Φιορεντίνα: Τι κάνουν οι Ιταλοί, τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους!
Conference League

Φιορεντίνα: Τι κάνουν οι Ιταλοί, τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους!

Μαρινάκης: «Και… τη σουίτα θα έδινα αν χρειαζόταν!»
Ποδόσφαιρο

Μαρινάκης: «Και… τη σουίτα θα έδινα αν χρειαζόταν!»

Απίθανος… Ελ Κααμπί, σε ρυθμούς Φαλκάο!
Conference League

Απίθανος… Ελ Κααμπί, σε ρυθμούς Φαλκάο!

Ολυμπιακός – Άστον Βίλα 2-0: Θρύλος… μαγεία, και πάει για το Ευρωπαικό!
Conference League

Ολυμπιακός – Άστον Βίλα 2-0: Θρύλος… μαγεία, και πάει για το Ευρωπαικό!

Ρεάλ Μαδρίτης – Μπάγερν Μονάχου 2-1: Γι’ αυτό είναι η… Βασίλισσα!
Champions League

Ρεάλ Μαδρίτης – Μπάγερν Μονάχου 2-1: Γι’ αυτό είναι η… Βασίλισσα!