Επιβεβαιώνοντας τις φήμες της προηγούμενης εβδομάδας, το Facebook προχώρησε με το rebranding της εταιρίας αλλάζοντας ονομασία. Από εδώ και στο εξής, η εταιρία Facebook θα είναι γνωστή ως “Meta”,. Η αλλαγή γίνεται για δύο λόγους. Καταρχάς για να ξεχωρίσει η εταιρία από την πλατφόρμα η οποία έχει ολοένα και πιο κακή φήμη πλέον σε παγκόσμιο […]
Επιβεβαιώνοντας τις φήμες της προηγούμενης εβδομάδας, το Facebook προχώρησε με το rebranding της εταιρίας αλλάζοντας ονομασία. Από εδώ και στο εξής, η εταιρία Facebook θα είναι γνωστή ως “Meta”,.
Η αλλαγή γίνεται για δύο λόγους. Καταρχάς για να ξεχωρίσει η εταιρία από την πλατφόρμα η οποία έχει ολοένα και πιο κακή φήμη πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο άλλος λόγος είναι για να ορίσει τις εξελίξεις του μέλλοντος. Kαι να οδηγήσει τους χρήστες σε αυτό που πιστεύει ότι θα είναι η εξέλιξη των κοινωνικών δικτύων, το metaverse.
Πλέον όλες οι εφαρμογές του Facebook (Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp, Oculus) θα βρίσκονται υπό τη σκέπη της Meta. Της οποίας επικεφαλής θα παραμείνει ο Mark Zuckerberg. Επιπλέον, το γνωστό σε όλους thumbs up δε θα είναι πλέον το επίσημο logo της εταιρίας, αφού αντικαταστάθηκε από το σήμα του άπειρου.
Με αυτό το βίντεο ο Μαρκ Ζάκεμπεργκ ανακοινώνει πως επιλέγει μία ελληνική λέξη για να βαφτίσει ξανά το διαδικτυακό του παιδί, το Facebook.
Κατηγορίες Ειδήσεων
Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.
Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube
Share | Tweet |