Οι άνθρωποι της Puma έχουν έρθει, από το ξεκίνημα της σεζόν, αντιμέτωποι με τους οπαδούς πολλών ομάδων.

Για το νεοτερισμό που εφάρμοσαν στις δεύτερες εμφανίσεις, στις οποίες το όνομα της ομάδας είναι γραμμένο και το σήμα είναι δυσδιάκριτο. Εκείνοι, θεωρούσαν ότι είχα βρει μια πρώτη «λύση» με τη νέα εκτός έδρας φανέλα της Μπορούσια Ντόρτμουντ. Όμως, τα πράγματα φαίνεται πως δεν έχουν πάει όπως τα περίμεναν ή όπως θα τα ήθελαν. Όλα ξεκίνησαν στο εκτός έδρας παιχνίδι της γερμανικής ομάδας απέναντι στην Μπεσίκτας στο πλαίσιο της πρώτης αγωνιστικής των ομίλων του Champions League. Ναι μεν το χρώμα μπορεί να φέρνει στις μνήμες… άλλες εποχές. Ωστόσο, υπήρχε ένα μεγάλο «φάουλ». Δεν φαινόταν πουθενά το σήμα της γερμανικής ομάδας.

Ήταν σχεδόν… αόρατο μιας και ήταν ανάγλυφο και όχι ραμμένο με έντονο χρώμα, όπως άλλες χρονιές πιο παλιά. Αυτό ήταν αρκετό, ώστε οι φίλοι της ομάδας να ξεκινήσουν το… κράξιμο, μέσω των social media προς τη Puma!

Οι αντιδράσεις ήταν πολλές και έντονες. Γι’ αυτό το λόγο και ο CEO της γνωστής εταιρείας ένδυσης προσπάθησε, όπως- όπως να τα μπαλώσει με τις δηλώσεις του και να ζητήσει συγγνώμη προς τους οπαδούς της Μπορούσια Ντόρτμουντ για την άστοχη επιλογή που έγινε! «Καταλαβαίνουμε απόλυτα τον κόσμο της ομάδας. Οι αντιδράσεις τους είναι πέρα ως πέρα λογικές! Πρόκειται για ένα λάθος στον σχεδιασμό και κατόπιν στο υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή της φανέλας. Θα φροντίσουμε να το διορθώσουμε όσο πιο άμεσα γίνεται. Πραγματικά ζητάμε συγγνώμη!», τα λόγια του Μπγιορν Γκλούτεν.

Η διοίκηση της Μπορούσια Ντόρτμουντ προσπαθεί να σώσει ό,τι… σώζεται!

Πριν καν πατήσει το πόδι της στην Τουρκία για το ματς με την Μπεσίκτας η Μπορούσια Ντόρτμουντ ήξερε τι είδους φανέλες θα φορούσε. Μάλιστα, όπως αναφέρουν διάφορα ρεπορτάζ η διοίκηση του συλλόγου περίμενε τις έντονες αντιδράσεις από τους οπαδούς της μιας και στην αρχή δεν υπήρχε καθόλου το σήμα.

Η διοίκηση της ομάδας φρόντισε να ενημερώσει τη Puma, αλλά, δεν πρόλαβαν να αλλάξουν πολλά πράγματα, όπως φάνηκε και στο τελικό αποτέλεσμα. Το μόνο που πρόσθεσε στο… 90′ η γερμανική εταιρεία ήταν το σήμα, όπως φάνηκε και στην τελική μορφή της φανέλας και πλέον θα προσπαθήσει να βρει άμεσα μία λύση. Παρόλα αυτά η θέση της Ντόρτμουντ μόνο εύκολη δεν είναι, αφού έχει ήδη δηλώσει στην UEFA την εν λόγω εμφάνιση και πλέον δεν μπορεί να την αλλάξει.