Ο γυναικείος ομαδικός αθλητισμός γνωρίζει άνθιση και σε επίπεδο... τηλεόρασης! Με "ατμομηχανή" το ποδόσφαιρο και χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες ομοσπονδιών και οργανώσεων, τα ομαδικά σπορ γυναικών περνούν σε άλλο επίπεδο...

Ποδόσφαιρο Γυναικών: 300% άνοδος σε τηλεθέαση! Πολλές φορές έχουμε πει ότι η υπόθεση “γυναίκες” και “ποδόσφαιρο” είναι σημαντική και για τις ομοσπονδίες των χωρών, αλλά, πολύ περισσότερο και για την ΟΥΕΦΑ και τη ΦΙΦΑ. Ανόητες προκαταλήψεις δεκαετιών κράτησαν μακριά από το πιο δημοφιλές παιχνίδι του κόσμου τον… μισό (και κάτι παραπάνω) πληθυσμό του κόσμου. Κι αυτή η κατάσταση έπρεπε κάποια στιγμή να τελειώσει.

Οι συντονισμένες προσπάθειες συλλόγων και ομοσπονδιών μεγαλώνουν το ποδόσφαιρο γυναικών ως παιχνίδι. Και, πλέον, το κάνουν κι ένα εξαιρετικό -και εξαιρετικά γρήγορα αναπτυσσόμενο- τηλεοπτκό προϊόν. Ο τελικός του WCL (Women’s Champions League), Λιόν-Μπαρτσελόνα (3-1) είχε 3.600.000 τηλεθεατές, αριθμό ρεκόρ. Και, το πιο σημαντικό; Με “ναυαρχίδα” το ποδόσφαιρο, όλος ο γυναικείος ομαδικός αθλητισμός γνωρίζει άνθιση ως τηλεοπτικό προϊόν.


Σχετική έρευνα του The Women’s Sport Trust δείχνει ότι  μέχρι τις 15 Απριλίου του 2022, ο συνολικός αριθμός τηλεθεατών σε ομαδικά γυναικεία σπορ έφτασε τα 17.900.000 ανθρώπους, όταν το ίδιο διάστημα πέρυσι ήταν 6.700.000. Είναι μια αύξηση της τάξης του 300% και απολύτως ενδεικτική της τάσης που επικρατεί.

Μπροστάρης το ποδόσφαιρο, μαζί του άνοδος και σε ράγκμπι-κρίκετ

Το ποδόσφαιρο γυναικών και το WCL έχει τη μερίδα του λέοντος σ’ αυτή την αυξητική τάση με το ποσοστό του να φτάνει το 58%. Στο 24% έφτασε το διεθνές ποδοσφαιρικό τουρνουά Κύπελλο Άρνολντ Κλαρκ. Και μαζί τους και το Γυναικείο Six Nations Championship, του ράγκμπι έφτασε το 25%, αλλά και το Παγκόσμιο Κύπελλο Κρίκετ Γυναικών, το 13%. Προς το καλύτερο, όμως, πάνε και οι δείκτες των ποιοτικών χαρακτηριστικών της τηλεθέασης.

Για παράδειγμα το πρώτο τρίμηνο εφέτος, ο μέσος τηλεθεατής έμεινε στην οθόνη του για 54 λεπτά περισσότερα σε μεταδόσεις γυναικείου ομαδικού σπορ απ’ όσο πέρυσι.  Σε μέσο χρόνο, τα 68 λεπτά του 2021 έχουν γίνει πια 122 με το 33% των τηλεθεατών να έχει δει τουλάχιστον 3 μεταδόσεις, ποσοστό διπλάσιο από το περσινό 17 %!


Η σημασία του να είσαι… ορατός!

Πρωτοπόρο σ’ αυτή την αλλαγή προς το καλύτερο είναι το Sky Sports, που καλύπτει σχεδόν όλα τα γυναικεία ομαδικά σπορ. Η Τάμι Πάρλορ, CEO του Women’s Sports Trust, υπογραμμίζει αυτή τη συνεισφορά του, όπως και των υπόλοιπων βρετανικών δικτύων. “Πάντοτε είχαμε την άποψη ότι αν ο γυναικείος αθλητισμός είναι ορατός, θα έχει και κοινό”.

Η οργάνωσή της Πάρλορ χρησιμοποιεί τον αθλητισμό για να προωθήσει την ισότητα των φύλων. Σ’ αυτό το πλαίσιο επιδιώκει μέσω επικερδών εμπορικών συμφωνιών να αυξήσει τα κίνητρα των καναλιών. Η εφετινή χρονιά έχει ποδοσφαιρικό EURO Γυναικών, αλλά και Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικείου Ράγκμπι“Είναι η καλύτερη στιγμή για χορηγούς και επιχειρήσεις να επενδύσουν στον γυναικείο αθλητισμό”, λέει η Πάρλορ. Και… οι αριθμοί τη στηρίζουν πλέον απόλυτα…

Κατηγορίες Ειδήσεων

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις για Γυναικείος Αθλητισμός

GoogleNews Ακολουθήστε στο Google News - Sports365.gr για να μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις.

Ακουλουθήστε μας σε Facebook, Τwitter, Instagram και Youtube

Share   Tweet  

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Peйтинг Toп-10 Лучшиx Oнлaйн Кaзинo Poccии Пo Чecтнocти, Выплaтaм и Oтдaч
Uncategorized

Peйтинг Toп-10 Лучшиx Oнлaйн Кaзинo Poccии Пo Чecтнocти, Выплaтaм и Oтдaч

Άρης: Αγωγή Καρυπίδη σε αθλητική εφημερίδα
Ποδόσφαιρο

Άρης: Αγωγή Καρυπίδη σε αθλητική εφημερίδα