Είναι πλέον ηλίου φαεινότερο ότι ο πενηντάχρονος Ιταλοελβετός είναι μεν ένας εξαιρετικός μηχανικός όχι όμως και ένας ικανός team manager. Και δηλώσεις περί υπομονής χωρίς πλάνο και θα δούμε στο μέλλον, είναι λευκή πετσέτα. Με ταπεινότητα και μόνο Κε Μπινότο δεν κάνεις πρωταθλητισμό!

Η Ferrari την φετινή χρονιά έγινε η πρώτη και μοναδική ομάδα έκλεισε τις 1.000 συμμετοχές σε Γκραν Πρι της Formula 1, αλλά η ανομβρία των τελευταίων ετών για την Scuderia που δεν ήταν ρεαλιστικά ανταγωνιστική, έχει κάνει τους φίλους της να αναπολούν τις παλιές καλές μέρες.

Η Scuderia, η μόνη ομάδα που έχει πάρει μέρος σε όλα τα γκραν πρι στην ιστορία της Formula 1, έχει κερδίσει 15 φορές το Πρωτάθλημα Οδηγών και 16 φορές εκείνο των Κατασκευαστών. Τα κατορθώματά της δεν είναι καθόλου αμελητέα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αλλά φρέσκα κουλούρια λέει ο λαός….Ο Μπινότο όμως τι λέει;

Η Ferrari εστιάζει κυρίως στην εξέλιξη του μονοθεσίου της για το 2022, οπότε θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί της Formula 1, ενώ θα προχωρήσει σε κάποιες αναγκαίες παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο του 2021 μόνον αν βρεθεί «σε κακή κατάσταση» την επόμενη αγωνιστική σεζόν. Αυτό αποκάλυψε ο Ματία Μπινότο, τονίζοντας ωστόσο ότι θα ήταν απαράδεκτο να εξελιχθεί το 2021 σε μία τόσο κακή χρονιά όπως το 2020, οπότε τερμάτισε η Ferrari στην έκτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής της Scuderia, «πρέπει σίγουρα να κάνουμε κάποια πράγματα λίγο καλύτερα από ό,τι μέχρι τώρα».

Μεταβατικό το 2021 και τέζα όλοι.

Στη Ferrari γνωρίζουν ωστόσο ότι θα έχουν πραγματικές πιθανότητες να είναι ανταγωνιστικοί μόνον από τη μεθεπόμενη σεζόν λόγω των ριζικών αλλαγών στους κανονισμούς της Formula 1. «Το 2022 θα είναι σημαντικότερο από το 2021. Και αν ξεκινήσεις με χάντικαπ το 2022, τότε θα δυσκολεύει η κατάσταση τα επόμενα χρόνια», εξήγησε ο Μπινότο. Γι αυτό τόνισε ότι την επόμενη σεζόν αποτελεί «απόλυτη προτεραιότητα» η εξέλιξη για το 2022, ενώ συμπλήρωσε τα εξής: «Και αν θα κάνουμε κάποιες εργασίες στο αυτοκίνητο για το 2021, αυτό θα γίνει μόνον επειδή θα είναι η κατάτασταση χειρότερη από την αναμενόμενη ή επειδή θα πρέπει να μάθουμε κάτι το 2021 ώστε να είμαστε καλύτεροι το 2022».

Οι ελπίδες της κόκκινης ομάδας για του χρόνου εναποτίθενται στο νέο κινητήρα που ετοιμάζει, αλλά και σε αεροδυναμικές βελτιώσεις του αυτοκινήτου της. Όπως αποκάλυψε ο Μπινότο, «όταν βλέπω πώς εξελίσσουμε το αυτοκίνητο, τότε τρέφω ελπίδες, ότι θα πάει καλύτερα η σεζόν. Αυτό δεν το γνωρίζεις όμως ποτέ, πριν βρεθείς στην πίστα και αναμετρηθείς με τους άλλους».

Binotto fears 2019 title might already be out of Ferrari

Ζητείται ταπεινότητα. Όχι άλλο κάρβουνο!!!

Ωστόσο ο διευθυντής της Ferrari δεν ονειροβατεί και γνωρίζει ότι η άνοδος θα έρθει μόνον με σκληρή δουλειά. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ιταλοελβετού, «πρέπει πρώτα να συνειδητοποιήσουμε πού βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή. Οφείλουμε να αποδεχθούμε με ταπεινότητα την έκτη θέση, γιατί δεν πρόκειται να γίνουμε καλύτεροι, επειδή είμαστε απλά η Ferrari».

«Θα γίνουμε καλύτεροι, επειδή θα κάνει ο καθένας μας καλύτερη δουλειά από ό,τι στο παρελθόν. Και γι αυτό χρειαζόμαστε περισσότερη αποφασιστικότητα και ξεκάθαρες φιλοδοξίες. Είμαι ωστόσο σίγουρος, ότι αυτά τα έχει η ομάδα σήμερα», υπογράμμισε ο Μπινότο.

«Δεν μπορώ να απαντήσω, αν εξακολουθώ να είμαι ο σωστός άνθρωπος», θέτοντας ο ίδιος σε αμφισβήτηση τις ικανότητές του ως διευθυντής της Scuderia. Κάπως έτσι θα πρέπει να σκέφτονται αναμφίβολα και οι συνεργάτες του Μπινότο αλλά και οι οδηγοί της Ferrari;

Τι λένε και τα μεγάλα αφεντικά

 Άφησαν να διαρρεύσει πως δεν θα προχωρήσουν σε αλλαγή, αλλά σε στήριξη “γιατί δεν θέλουν να γίνουν σαν τις ποδοσφαιρικές ομάδες, που απολύουν τον προπονητή, ως αποδιοπομπαίο τράγο για τα ‘φτωχά’ αποτελέσματα”.